samara morgan...

Hejsan svejsan!
Idag har jag varit på skolan..
Vi hade först 3 lektioner sen hade vi skidklassikern..
det SÖÖÖG!
Det var jobbigt, kallt & tråkigt som bara den!
Haha jag åkte först med Isabel, Emilia & Johanna men sen åkte jag & Emilia ifrån dom!
Haha :P
Just nu sitter jag vid datan som ni kanske märker..
Har nyss duschat och ska nog snart ta nått & äta!
haha i lördags kollade jag, Yasmine & Emelie på en film..
Den handlade om en tjej som hade dött i en brunn & sen kom hennes "spöke/ande" tbx till en familj..
Tjejen hette Samara Morgan! Hon va lite creepy men jaa... haha..
Här kommer 2 bilder på henne:
Hon e inte så läskig hon va liksom söt på nått sätt.. iaf när man såg hennes ansikte helt!
Ciaaaaao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0