yeaah!

Tjennah!
Idag har jag varit i skolan, som vanligt..
Rolig dag idag iallafall, först svenska, & där håller vi på med ett grupparbete,
sen bild.. där ritade jag bara ett hus, sen hade vi bara typ 40 minuter engelska,
sen kom Reidar och "hämtade" oss därifrån, vi gick och åt.. laxfrestelse var de idag!
Sen tog vi bussen 12.02 till Boda Borg!!
Sen va vi där typ 3 timmar, grymt kul! vi fick faktiskt ihop 8 stämplar!
Hihi, så vi vann 3 godisar vi! Vårat lag var AWESOME! Team Teletubbies!
Haha, bästa namnet! men ja, efter de åkte vi hem, sen åt jag.. spagetti & köttfärssås!
GOOTTT!!
Och sen sov ja lite, duschade nyss och nu sitter jag på rummet och pratar på msn ^^
men ja, de va väl va jag hade gjort idag!
Puss på er!

-Angelicaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0