tjeeennaaah!

Heelluu!
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycke..
Skolan som vanligt.. började 8.40 & slutade 15.00.
Det var en ganska "snabb" dag, det hände inte så värst mycke.
Sen gick jag, Johanna & Isabel hem till Isabel & va lite där..
chiiiillade!
sen gick jag hem.. skulle igentligen på dansen.. men de blev inge me de..
så jag har väl mest suttit och latat i sängen senaste timmarna.
JÄTTE roligt, inte..
Men ja.. jag har inte så mycke att skriva mer, men ja, jag bloggade ju iallafall!
Puss!

Här är lite bilder som jag bara har lust att lägga upp!

finaste yasmine!


nuuuteeeella i feeejjaaan!


redigerad bild på coooola!

aja, pöööss!
-Angelicaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0