längtar till jul!

Åh! Guuud vad jag längtar till jul nu känner jag!
Bara ungefär 2 veckor kvaaar! yiipiiie!
Hittade en sjukt bra jullåt med Justin Bieber!
Jag tycker den är bra iallafall! tänker på juuulen när jag hör den, konstigt va?
haha, men ja.. idag har jag inte gjort mycke, kom till skolan imorse & fick reda på att jag skulle
jobba på fritidsgården idag! och Isabel var sjuk, som jag skulle jobba med.. så då fick Marielle jobba med
mig istället, så de vart mest en flummdag! sjukt kul!
vi fick baka också! haha, chokladbollar! jääättegott faktiskt! fast vi sålde bara TRE stycken..
mycket.. haha sen gick Göran runt och bjöd alla.. fast de var mina & Marielles! taskigt tycker jag!
men ja.. kom nyss hem från skolan så jag har inte gjort så mycke.
Och vet faktiskt inte vad jag ska göra sen.. får ju inte gå ut så.. får väl hitta på något inne!
men vi höörs! ska skriva en dagens också!
puss&kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0