boooriing...

HejsanHoppsan.. eller nått?
haha, ja idag har jag varit hemma heeela låånga dagen, förutom att jag gick en snabbis på affären.
Patricia sov hos mig inatt, igår kväll/natt kollade vi på Saw, första filmen.
Den var sjukt bra ju! Måååste ses!
Det finns ju liksom typ 10 Saw-filmer, måste se alla tror ja! haha!
Men ja, klockan 10 imorse så kom Elin! sjukt kul att träffa henne! Sen drog Patricia..
Sen gick jag, Elin, Anton, Emil & Emma på affären, köpte glass och chokladpudding ja!
göööött!
och ja.. sen när Elin drog, hade jag sjukt tråkigt.. ingenting att göra..
aja vi höööres! puuuss!
Bjuder på en nytagen bild på mejj! ^^

hahaahha snyggingen där då! x)

-Angelicaa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh du är så fiiin Angelica! <3

2011-12-11 @ 14:47:33
URL: http://wickmanelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är så fiiin! <3

2011-12-11 @ 15:58:08
URL: http://wickmanelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

svar till Elin; DU är fin Elin <3

2011-12-12 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0